2024. gada aktualitātes par personāla lietvedību (6 māc.st.)
Efektīvas klientu apkalpošanas psiholoģiskie aspekti (10 māc.st.)
Iegūsti izpratni par efektīvu saskarsmes procesu, tā sastāvdaļām un nozīmi darbā ar klientiem, izpratni par savu personības un kompetenču resursu nozīmi, izpratni par individuālās pieejas nepieciešamību darbā ar klientiem, iemācies izvēlēties konkrētai saskarsmes situācijai atbilstošāko saskarsmes paņēmienu.
Stresa menedžments un profesionālā izdegšana (12 māc.st.)
Iegūsti izpratni par stresu un profesionālās izdegšanas sindromu; Apgūsti prasmi izvērtēt individuālos stresa cēloņus un individuālos resursus emocionālās spriedzes mazināšanai; Iegūsti idejas par emocionālās spriedzes mazināšanas tehnikām un paņēmieniem.
Vidējā līmeņa vadītāju apmācības (8 māc.st.)
Apmācību galvenie aspekti: līderība un vadība, vadītāja un līdera loma un atbildība uzņēmuma kultūras veidošanā; uzņēmuma vadības un personāla loma pozitīvas personāla politikas veidošanā; komunikācija un sadarbība uzņēmumā
Klientu apkalpošana – uzņēmuma vizītkarte (6 māc.st.)
No tā, kāda izveidojas pirmā sadarbība ar klientu, visbiežāk veidojas sabiedrības attieksme pret uzņēmumu. Tajā pat laikā tieši darbinieki ir tie, kuri uzņēmumam ar savu attieksmi un rīcību var nodrošināt vislabāko reklāmu vai antireklāmu.
Programma ir izstrādāta, pamatojoties uz aktuālākajām tendencēm vadībā un cilvēkresursu vadībā, starptautiski atzītām teorijām un pētījumiem.