Pogrammā:
1. Efektīvāka personāla lietvedība – dokumenti no kuriem var atteikties, kāpēc?
2. Pamatojuma dokumenti – vai un kāpēc tie vajadzīgi?
3. Kā pareizi veidot personas lietas;
4. Kāpēc un kā veidot personas lietas?
5. Kādus dokumentus ievietot personas lietā?
6. Personas lieta un personas datu aizsardzība, ko darba devējs drīkst prasīt un kāpēc?
7. Kā uzglabāt personu sensitīvo informāciju?
8. Privātuma politika – kas tās ir? Vai vajag prasīt personas piekrišanu datu apstrādei?
9. Kā dokumentēt izmaiņas darba attiecībās?
10. Cik ilgi jāglabā personas datus?
11. Kuros gadījumos un kad drīkst iznīcināt personas datus?

IEGĀDĀTIES IERAKSTU

Error: Contact form not found.

Jautājumu gadījumā zvanīt pa tālruni +371 20231396 vai rakstīt uz pieteikums@eirovest.lv

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *