JAUTĀJUMI UN ATBILDES

Kā pieteikties semināriem?

Pieteikties semināriem un kursiem iespējams:

  1. aizpildot pieteikuma formu
  2. rakstot e-pastu uz pieteikums@eirovest.lv
  3. zvanot pa tālruņiem +371 20231396 (latviešu valodā), +371 27030331 (krievu valodā)

Kas ir pastāvīgais klients?

Pastāvīgais klients – klients, kas 2017. un 2018. gadā ir apmeklējis vismaz trīs SIA ”EiroVest” rīkotos seminārus.

Kā ieteikt jaunu semināra tēmu?

Ja ir tēma, kuru vēlies apmeklēt, bet neredzi to mūsu semināru piedāvājumā, raksti mums uz info@eirovest.lv vai zvani pa tālruni 20231396.

Cik ilga ir viena mācību stunda?

Vienas mācību stundas ilgums ir 40 minūtes.

Kādam nolūkam tiek izmantoti mani sniegtie dati?

Piesakoties uz semināriem/kursiem, iegādājoties metodiku/veidlapas tiek prasīti personas dati (vārds, uzvārds, personas kods, adrese) – šie dati tiek izmantoti, lai izrakstītu rēķinu un sagatavotu līgumu par apmācībām.

Semināra laikā tiek dotas reģistrācijas lapas, vai tajās obligāti ir jāpierakstās?

Reģistrācijas lapa ir pierādījums tam, ka esat apmeklējis konkrēto semināru. Norādot savu elektronisko e-pasta adresi, Jūs piekrītat saņemt SIA EiroVest sūtītos jaunumus. Bet ja nevēlaties saņemt e-pastus ar jaunumiem, norādīto vietu varat atstāt neaizpildītu.

Vai es varu atteikties no jaunumu saņemšanas, kā to izdarīt?

Atrakstīties no jaunumu saņemšanas var jebkurā brīdī. Katrā e-pasta vēstulē ir iespēja noklikšķināt uz ‘’Atteikties no jaunumu saņemšanas” vai var sazināties ar klientu apkalpošanas speciālistu un speciālists to izdarīs Jūsu vietā.